Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Een zéér lekker menu en vriendelijke bediening !
Heerlijke keuken, magnifieke attente bediening. Het interieur is niet echt gezellig, te licht, te kaal, en het is er altijd koud... Maar het houdt me niet tegen...
Veel te duur.
Zoals altijd heel lekker gegeten, een zeer vriendelijke bediening, een aanrader in Schilde!
Lekker, aangenaam
We hadden een super ervaring in Brasserie Thijm. Lekker eten en losse doch zeer correcte bediening.
We kwamen op aanraden van Siam spa en relax massagesalon te Schilde. We werden verrast met een heerlijk menu met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeker een aanrader en we komen zeker nog terug!
Lekker eten, vriendelijke bediening, prijs kwaliteit heel goed.
Heerlijke coquilles, prachtig hert en smaakvolle zachte rib-eye!
Heel erg lekker gegeten, gezellige sfeer & top bediening
Super fijne en vriendelijke service. Geen te maar heel gewoon
Vriendelijk personeel, maar ze moeten nog veel leren. Fles witte wijn wordt gewoon op tafel gezet zonder te schenken. Er wordt niet gevraagd of er nog water moet zijn. Het duurt een eeuwigheid voor men de rekening komt vragen. Kwaliteit van het eten is ok, maar niet waauw. Gezellig interieur, maar het tocht er. We hadden er eerlijk gezegd iets meer van verwacht.
Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenares zelf. Zeer lekker eten, fijne smaken. Brasserie Thym stelt nooit teleur.
Superlekker eten! Heel vriendelijke bediening. Gezellig ingericht interieur.
Zeer vriendelijke bediening (mevrouw kende evenwel mijn gast zeer goed), niettemin, heel fijne ervaring. Originele lunch formule die toelaat, alles samen, een appetizer en 5 gerechten te proeven voor een zeer democratische prijs. Uitstekende bediening en huiselijke sfeer! Mooi.
Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Een zéér lekker menu en vriendelijke bediening !
Heerlijke keuken, magnifieke attente bediening. Het interieur is niet echt gezellig, te licht, te kaal, en het is er altijd koud... Maar het houdt me niet tegen...
Veel te duur.
Zoals altijd heel lekker gegeten, een zeer vriendelijke bediening, een aanrader in Schilde!
Lekker, aangenaam
We hadden een super ervaring in Brasserie Thijm. Lekker eten en losse doch zeer correcte bediening.
We kwamen op aanraden van Siam spa en relax massagesalon te Schilde. We werden verrast met een heerlijk menu met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeker een aanrader en we komen zeker nog terug!
Lekker eten, vriendelijke bediening, prijs kwaliteit heel goed.
Heerlijke coquilles, prachtig hert en smaakvolle zachte rib-eye!
Heel erg lekker gegeten, gezellige sfeer & top bediening
Super fijne en vriendelijke service. Geen te maar heel gewoon
Vriendelijk personeel, maar ze moeten nog veel leren. Fles witte wijn wordt gewoon op tafel gezet zonder te schenken. Er wordt niet gevraagd of er nog water moet zijn. Het duurt een eeuwigheid voor men de rekening komt vragen. Kwaliteit van het eten is ok, maar niet waauw. Gezellig interieur, maar het tocht er. We hadden er eerlijk gezegd iets meer van verwacht.
Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenares zelf. Zeer lekker eten, fijne smaken. Brasserie Thym stelt nooit teleur.
Superlekker eten! Heel vriendelijke bediening. Gezellig ingericht interieur.
Zeer vriendelijke bediening (mevrouw kende evenwel mijn gast zeer goed), niettemin, heel fijne ervaring. Originele lunch formule die toelaat, alles samen, een appetizer en 5 gerechten te proeven voor een zeer democratische prijs. Uitstekende bediening en huiselijke sfeer! Mooi.