• nl
  • fr
  • en
14e sterreneditie |   3 — 19 juli 2026
49 deelnemende restaurants
Terug

Brasserie Thijm

Kasteeldreef 2 - 2970 SCHILDE
Kasteeldreef 2 - 2970 SCHILDE
Belgisch-Franse, Franse
12/20 Gault&Millau
1678 beoordelingen 1678 beoordelingen
RestoDays menu

Lunch


Voorgerechten - to share

Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori

Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie

Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad

Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja

Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas


Hoofdgerechten

Zeebaars

Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst

OF

Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes


Nagerecht

Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut


Diner


Voorgerechten - to share

Sushi tonijn

Wasabi / soja / nori

Thaise dumplings

Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie

Home-made samosa

Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad

Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)

Jonge look / bosui / soja

Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)

Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas


Hoofdgerechten

Zeebaars

Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst

OF

Entrecote Umi Black Angus Uruguay

Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes


Nagerecht

Dame blanche

Home-made / Tahiti vanille /Callebaut

Beoordelingen
Olaf B.
07/02/2024 09:25

Food is always good but the service was WAY TOO SLOW.

Christophe V. L.
05/02/2024 17:50

We zijn al 3 keer komen eten. Altijd lekker en goede bediening. Een echte topper. Bij de hoofdgerechten waren er nu 4/6 met beef. Leuk tartaar met mergpijp. Of steak met chimichurri. Zelf heb ik al gexperimenteerd chimichurri met mergpijp ! Misschien meer variatie in de hoofdschotels : lamb, kreeft, orgaanvlees, kalfzwezerikken, tarbot. Vriendelijke groeten, Christophe Van Landuyt

Kristel D.
02/02/2024 10:08

Super gezellige setting, lekker eten, vriendelijke bediening. Enige jammere is dat het frisjes zitten was: mss te vroeg 18u15 (openhaard stond op maar was uit tegen voorgerecht) en de twee verwarming (aan elke kant van de tafel) stond af. Gevraagd aan de bediening en hebben deze opgezet maar werd niet warm. Voor de rest top! Jammer alleen van de koude.

Annemie V.
01/02/2024 09:16

De kwaliteit van de menu beantwoordde niet aan de verwachtingen. Weinig verfijnde gerechten. Bediening ook niet wat wij hier gewoon zijn.

Sabina D. b.
27/01/2024 11:35

Super lekker eten, vriendelijke en vlotte bediening!

Etjen P.
26/01/2024 10:52

Steeds zeer correcte en vriendelijke bediening en gemoedelijke sfeer. De gerechten zijn van zeer goede kwaliteit. Juiste verhouding van prijs/kwaliteit. Een restaurant om veel terug te komen.

Hugo P.
25/01/2024 10:59

Aangenaam interieur, vlotte bediening, lekker eten

Wendy V. d. W.
25/01/2024 09:30

zeer lekker en verzorgd

Jan R.
25/01/2024 09:15

Matige kwaliteit van de gerechten in vergelijking met een vorig bezoek terwijl de prijzen toch doen vermoeden dat zulks niet het geval mag zijn...

Robert V. A.
20/01/2024 22:17

Super goede en vriendelijke bediening. Het eten was van super goede kwaliteit

Veerle H.
20/01/2024 15:56

Culinaire ontdekking , mooie prijs kwaliteit balans . Spijtig dat het iets te koud was in de zaak .

Karin V. H.
20/01/2024 15:54

Lekker en origineel en vriendelijke bediening!

Ann M.
19/01/2024 09:19

heel lekker en gezellig! zeker een aanrader!

diane e.
18/01/2024 17:19

Ja, inderdaad maar wel zeer duur in verhouding tot de porties, vooral voorgerecht was zeer klein, als we dat ook zouden moeten delen (wat we niet gedaan hebben) dan is het nog een amuse Verder een leuke bediening, lekkere gerechten, dit is dan zeker ook te beschouwen als opbouwende kritiek ? Mvg,

Eddy D. W.
18/01/2024 09:18

Te koud, zelfs het eten was koud

40
41
42
43
Laatste beoordelingen
  • Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
    Jean-Jacques, 73, Januari 25, 2026
  • Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
    sophie, 48, Januari 25, 2026
Alle beoordelingen
RestoDays menu

Lunch


Voorgerechten - to share

Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori

Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie

Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad

Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja

Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas


Hoofdgerechten

Zeebaars

Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst

OF

Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes


Nagerecht

Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut


Diner


Voorgerechten - to share

Sushi tonijn

Wasabi / soja / nori

Thaise dumplings

Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie

Home-made samosa

Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad

Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)

Jonge look / bosui / soja

Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)

Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas


Hoofdgerechten

Zeebaars

Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst

OF

Entrecote Umi Black Angus Uruguay

Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes


Nagerecht

Dame blanche

Home-made / Tahiti vanille /Callebaut

Bekijk op kaart
Routebeschrijving
Info
  • Betalingswijzen
    Master Card, Visa, Bancontact, Cash
Faciliteiten en Services
  • Accommodaties
    Wi-fi
  • Groepscapaciteit
    50
Beoordelingen
Olaf B.
07/02/2024 09:25

Food is always good but the service was WAY TOO SLOW.

Christophe V. L.
05/02/2024 17:50

We zijn al 3 keer komen eten. Altijd lekker en goede bediening. Een echte topper. Bij de hoofdgerechten waren er nu 4/6 met beef. Leuk tartaar met mergpijp. Of steak met chimichurri. Zelf heb ik al gexperimenteerd chimichurri met mergpijp ! Misschien meer variatie in de hoofdschotels : lamb, kreeft, orgaanvlees, kalfzwezerikken, tarbot. Vriendelijke groeten, Christophe Van Landuyt

Kristel D.
02/02/2024 10:08

Super gezellige setting, lekker eten, vriendelijke bediening. Enige jammere is dat het frisjes zitten was: mss te vroeg 18u15 (openhaard stond op maar was uit tegen voorgerecht) en de twee verwarming (aan elke kant van de tafel) stond af. Gevraagd aan de bediening en hebben deze opgezet maar werd niet warm. Voor de rest top! Jammer alleen van de koude.

Annemie V.
01/02/2024 09:16

De kwaliteit van de menu beantwoordde niet aan de verwachtingen. Weinig verfijnde gerechten. Bediening ook niet wat wij hier gewoon zijn.

Sabina D. b.
27/01/2024 11:35

Super lekker eten, vriendelijke en vlotte bediening!

Etjen P.
26/01/2024 10:52

Steeds zeer correcte en vriendelijke bediening en gemoedelijke sfeer. De gerechten zijn van zeer goede kwaliteit. Juiste verhouding van prijs/kwaliteit. Een restaurant om veel terug te komen.

Hugo P.
25/01/2024 10:59

Aangenaam interieur, vlotte bediening, lekker eten

Wendy V. d. W.
25/01/2024 09:30

zeer lekker en verzorgd

Jan R.
25/01/2024 09:15

Matige kwaliteit van de gerechten in vergelijking met een vorig bezoek terwijl de prijzen toch doen vermoeden dat zulks niet het geval mag zijn...

Robert V. A.
20/01/2024 22:17

Super goede en vriendelijke bediening. Het eten was van super goede kwaliteit

Veerle H.
20/01/2024 15:56

Culinaire ontdekking , mooie prijs kwaliteit balans . Spijtig dat het iets te koud was in de zaak .

Karin V. H.
20/01/2024 15:54

Lekker en origineel en vriendelijke bediening!

Ann M.
19/01/2024 09:19

heel lekker en gezellig! zeker een aanrader!

diane e.
18/01/2024 17:19

Ja, inderdaad maar wel zeer duur in verhouding tot de porties, vooral voorgerecht was zeer klein, als we dat ook zouden moeten delen (wat we niet gedaan hebben) dan is het nog een amuse Verder een leuke bediening, lekkere gerechten, dit is dan zeker ook te beschouwen als opbouwende kritiek ? Mvg,

Eddy D. W.
18/01/2024 09:18

Te koud, zelfs het eten was koud

40
41
42
43

Over dit event

  • Over dit event
  • Reserveren voor Restodays
  • Veelgestelde vragen

Reserveer in avant-première

  • Inschrijven

Onze sites

  • www.tablebooker.be
  • www.resto.be
  • www.restodays.be

Contact

Zenchef Belgium BV
De Kleetlaan 5BC, 1831 Diegem
BELGIË
Tel: 02.702.10.77
Fax: 02.726.86.48