Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Was top zoals altijd
Was onze eerste keer. Erg meegevallen. Stijl- en sfeervol. Hartelijk onthaal. Fijne 'share'-formule bij voorgerecht. Gerechten pittig zonder pikant te worden. Zeer tevreden.
Het was een heel aangenaam bezoek aan het restaurant. Het is een heel aangenaam ingekleed restaurant waar frisse kleuren gebruikt zijn. Het eten zelf was heel lekker. Het zijn mooi verwerkte porties en heel mooi gepresenteerd. Ook de bediening was top. Er stond altijd iemand klaar om je te bedienen. Top gewoon. We komen zeker nogmaals eten.
Fijn en lekker eten Vlotte en zeer vriendelijke bediening Voor herhaling vatbaar T was een geslaagde avond Mercikes
Zeer lekker gegeten in een aangename omgeving en niet duur
Vriendelijke, vlotte service en heerlijk eten in n gezellige setting!
Het is er altijd lekker gezellig. Jammer dat porties wat kleiner zijn in lunchmenu. Neemt niet weg dat we blijven gaan hoor.
Originele en verrassende gerechten. Het sharing gegeven is zeker een pluspunt.
Lekker geluncht en leuke sfeer.
Super lekker gegeten
Iedereen was erg behulpzaam en vriendelijk. Het eten was puur en je proeft dat ze met kwaliteitsproducten werken. Enkel jammer dat er ineens een erg luidruchtige groep binnen kwam waardoor het niet meer zo rustig was.
Hartelijk personeel. Topproducten. Overheerlijk eten. Gezellige setting.
Heeeeel lekker gegeten, heel vriendelijke bediening, mooi kader. Wat kun je nog meer hebben !?
Alle gerechten die we proefden, waren heel lekker en hadden stuk voor stuk een aparte 'touch'. Dat konden we zeker waarderen. De wijnkaart was ook prima in verhouding prijs/kwaliteit. Ook de bediening was zeer vriendelijk en correct. We komen zeker terug !
Altijd even lekker, altijd even welkom, altijd even vriendelijk
Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Was top zoals altijd
Was onze eerste keer. Erg meegevallen. Stijl- en sfeervol. Hartelijk onthaal. Fijne 'share'-formule bij voorgerecht. Gerechten pittig zonder pikant te worden. Zeer tevreden.
Het was een heel aangenaam bezoek aan het restaurant. Het is een heel aangenaam ingekleed restaurant waar frisse kleuren gebruikt zijn. Het eten zelf was heel lekker. Het zijn mooi verwerkte porties en heel mooi gepresenteerd. Ook de bediening was top. Er stond altijd iemand klaar om je te bedienen. Top gewoon. We komen zeker nogmaals eten.
Fijn en lekker eten Vlotte en zeer vriendelijke bediening Voor herhaling vatbaar T was een geslaagde avond Mercikes
Zeer lekker gegeten in een aangename omgeving en niet duur
Vriendelijke, vlotte service en heerlijk eten in n gezellige setting!
Het is er altijd lekker gezellig. Jammer dat porties wat kleiner zijn in lunchmenu. Neemt niet weg dat we blijven gaan hoor.
Originele en verrassende gerechten. Het sharing gegeven is zeker een pluspunt.
Lekker geluncht en leuke sfeer.
Super lekker gegeten
Iedereen was erg behulpzaam en vriendelijk. Het eten was puur en je proeft dat ze met kwaliteitsproducten werken. Enkel jammer dat er ineens een erg luidruchtige groep binnen kwam waardoor het niet meer zo rustig was.
Hartelijk personeel. Topproducten. Overheerlijk eten. Gezellige setting.
Heeeeel lekker gegeten, heel vriendelijke bediening, mooi kader. Wat kun je nog meer hebben !?
Alle gerechten die we proefden, waren heel lekker en hadden stuk voor stuk een aparte 'touch'. Dat konden we zeker waarderen. De wijnkaart was ook prima in verhouding prijs/kwaliteit. Ook de bediening was zeer vriendelijk en correct. We komen zeker terug !
Altijd even lekker, altijd even welkom, altijd even vriendelijk