Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Goede service Kwalitatief eten
Goede bediening en heel vriendelijk personeel ...
Zoals altijd zeer lekker eten en prima bediening
Lekker eten, voor een goede prijs en vriendelijke service.
Gezellige ruimte. Lekkere gerechten. Prima service
Mooi kader, bediening vriendelijk, vlot en professioneel. Originele, kleine kaart. Vooral interessant voor vleeseters. Prijs - kwaliteit zéér ok.
Mooie locatie, onze vrienden die we uitgenodigd hadden vonden het er wel wat frisjes. Het was er heel kalm om dan zo een zaal warm te krijgen is dan ook niet eenvoudig! (gezien de hoge prijzen voor verwarming!!!! Wij hadden als gerecht vis griet genomen wij vonden het zeer lekker, onze vrienden een ander gerecht ik dacht ook met vis maar zij vonden dat gerecht niet denderend (weinig vis en wat lopende saus)!! Wat er ook van is, wij hebben toch al gereserveerd voor 05/05/2023 om ons 50 jarig huwelijk te vieren en hopen er een gezellig feest van te maken! Tegen die tijd komen we nog langs om alles eens rustig te bekijken wat de mogelijkheden zijn!!!!! groetjes
Kwaliteit aanbod, service, vriendelijkheid.
Zeer lekker en aangename bediening.
Lekker eten in een rustig kader
Eten was lekker
Vriendelijke, attente bediening, twee heerlijke visbereidingen, lekker wijntje. Enig minpunt was dat we tijdens het apéritief ons voorgerecht al kregen
Super lekker gegeten, top bediening
Goed ontvangst, lieve bediening! We kozen de lunch. Duidelijke informatie. Heerlijke hapjes en lekkere hoofdschotel. Leuk interieur ! Ons zien ze daar weer!
Genoten van de lunch waarbij wij een ruime keuze maakten uit de vele mooi samengestelde voorgerechtje die we met drie personen deelden. We werden hartelijk bediend en voelden ons welkome gasten. Voor herhaling vatbaar!
Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Goede service Kwalitatief eten
Goede bediening en heel vriendelijk personeel ...
Zoals altijd zeer lekker eten en prima bediening
Lekker eten, voor een goede prijs en vriendelijke service.
Gezellige ruimte. Lekkere gerechten. Prima service
Mooi kader, bediening vriendelijk, vlot en professioneel. Originele, kleine kaart. Vooral interessant voor vleeseters. Prijs - kwaliteit zéér ok.
Mooie locatie, onze vrienden die we uitgenodigd hadden vonden het er wel wat frisjes. Het was er heel kalm om dan zo een zaal warm te krijgen is dan ook niet eenvoudig! (gezien de hoge prijzen voor verwarming!!!! Wij hadden als gerecht vis griet genomen wij vonden het zeer lekker, onze vrienden een ander gerecht ik dacht ook met vis maar zij vonden dat gerecht niet denderend (weinig vis en wat lopende saus)!! Wat er ook van is, wij hebben toch al gereserveerd voor 05/05/2023 om ons 50 jarig huwelijk te vieren en hopen er een gezellig feest van te maken! Tegen die tijd komen we nog langs om alles eens rustig te bekijken wat de mogelijkheden zijn!!!!! groetjes
Kwaliteit aanbod, service, vriendelijkheid.
Zeer lekker en aangename bediening.
Lekker eten in een rustig kader
Eten was lekker
Vriendelijke, attente bediening, twee heerlijke visbereidingen, lekker wijntje. Enig minpunt was dat we tijdens het apéritief ons voorgerecht al kregen
Super lekker gegeten, top bediening
Goed ontvangst, lieve bediening! We kozen de lunch. Duidelijke informatie. Heerlijke hapjes en lekkere hoofdschotel. Leuk interieur ! Ons zien ze daar weer!
Genoten van de lunch waarbij wij een ruime keuze maakten uit de vele mooi samengestelde voorgerechtje die we met drie personen deelden. We werden hartelijk bediend en voelden ons welkome gasten. Voor herhaling vatbaar!