Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Ook bij ons 3e bezoek aan dit fijne en gezellige restaurant hebben wij mogen genieten van een speciaal voor de “restaurantweek” aangepast menu. De chef is er in geslaagd om voor die prijs een menu’tje aan te bieden waarin enkele klassiekers van de kaart aangeboden werden (weliswaar en logischerwijs in kleinere porties). Kortom: voor ons was dit heel zeker een 3e positieve ervaring op rij. Wij komen dus zeker nog eens een 4e keer tafelen. Tot dan!
Lekkere lunch en vlotte bediening. Prijs/ kwaliteit
Zoals altijd super lekker gegeten en héél vlotte en vriendelijke service. Het menu 'Restodays" was een heerlijke verrassing!
Lekker eten en fijne bediening
Zeer vriendelijke bediening en heel lekker eten. Ook een gezellige ruimte om te tafelen.
Vriendelijk personeel, mooie omgeving en lekker diner ! Zeker aan te raden !
Zeer lekker eten in een aangenaam en ongedwongen kader en een vriendelijke, bekwame bediening. Het menu zoals aangekondigd op de website was anders ter plaatse maar de charmante gastvrouw heeft dit voor ons zonder morren a la minute rechtgezet en dit noem ik pas service! Ik raad iedereen aan daar eens een kijkje te gaan nemen, je gaat het je niet beklagen. Ook meegenomen is de haarscherp geprijsd lunchmenu die veel andere resto tot voorbeeld kan strekken.
verzorgde ontvangst, lekkere menu
Een absolute must ! Prijs kwaliteit bijzonder goed. Het eten wordt heel mooi gepresenteerd. Heel heel vriendelijk personeel en competent. Heel gezellig. Wat ons betreft het beste qua prijs kwaliteit het beste in Schilde en omgeving. Succes Thijm !
een hele vlotte en aangename bediening en ontvangst, samen met de lekkere gerechten maakte het geheel top !
Gezellig interieur,warm onthaal,en lekker eten
Het was een gezellige avond, lekker gegeten en gedronken, we werden verwend en in de watten gelegd,top, doe zo voort, wij komen terug
Zeer lekker eten en top bediening
Uiteraard op de eerste plaats het overheerlijke eten. Ik heb dodelijke allergieën maar hier kan ik gerust zijn dat alles veilig is. Supervriendelijke gastvrouw en bediening. Mooie sfeervolle zaak.
Super lekker eten met een vriendelijke bediening.
Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Ook bij ons 3e bezoek aan dit fijne en gezellige restaurant hebben wij mogen genieten van een speciaal voor de “restaurantweek” aangepast menu. De chef is er in geslaagd om voor die prijs een menu’tje aan te bieden waarin enkele klassiekers van de kaart aangeboden werden (weliswaar en logischerwijs in kleinere porties). Kortom: voor ons was dit heel zeker een 3e positieve ervaring op rij. Wij komen dus zeker nog eens een 4e keer tafelen. Tot dan!
Lekkere lunch en vlotte bediening. Prijs/ kwaliteit
Zoals altijd super lekker gegeten en héél vlotte en vriendelijke service. Het menu 'Restodays" was een heerlijke verrassing!
Lekker eten en fijne bediening
Zeer vriendelijke bediening en heel lekker eten. Ook een gezellige ruimte om te tafelen.
Vriendelijk personeel, mooie omgeving en lekker diner ! Zeker aan te raden !
Zeer lekker eten in een aangenaam en ongedwongen kader en een vriendelijke, bekwame bediening. Het menu zoals aangekondigd op de website was anders ter plaatse maar de charmante gastvrouw heeft dit voor ons zonder morren a la minute rechtgezet en dit noem ik pas service! Ik raad iedereen aan daar eens een kijkje te gaan nemen, je gaat het je niet beklagen. Ook meegenomen is de haarscherp geprijsd lunchmenu die veel andere resto tot voorbeeld kan strekken.
verzorgde ontvangst, lekkere menu
Een absolute must ! Prijs kwaliteit bijzonder goed. Het eten wordt heel mooi gepresenteerd. Heel heel vriendelijk personeel en competent. Heel gezellig. Wat ons betreft het beste qua prijs kwaliteit het beste in Schilde en omgeving. Succes Thijm !
een hele vlotte en aangename bediening en ontvangst, samen met de lekkere gerechten maakte het geheel top !
Gezellig interieur,warm onthaal,en lekker eten
Het was een gezellige avond, lekker gegeten en gedronken, we werden verwend en in de watten gelegd,top, doe zo voort, wij komen terug
Zeer lekker eten en top bediening
Uiteraard op de eerste plaats het overheerlijke eten. Ik heb dodelijke allergieën maar hier kan ik gerust zijn dat alles veilig is. Supervriendelijke gastvrouw en bediening. Mooie sfeervolle zaak.
Super lekker eten met een vriendelijke bediening.