Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Lekker eten, vlotte bediening, faire prijs en gezellig interieur. Dit was niet de laatste keer.
Toevallig via instagram deze brasserie beginnen volgen en al maanden aan het watertanden telkens ik de foto’s zag. Eindelijk tot daar geraakt en ik moet zeggen dat de foto’s er niet om liegen. Zoveel smaken samen tot 1 geheel gebracht. Niet de standaard brasserie gerechtjes maar echt eens wat anders. De bediening is ook super vriendelijk en vlot. Het restaurant is gezellig om te zitten. Ik ben benieuwd naar de andere gerechten op de kaart en kom zeker nog eens terug!
Vriendelijke, professionele ontvangst. Mooi decor. Lekker en verrassend eten, anders dan anders
Lekkere originele gerechtjes Vriendelijke bediening
goede bediening en lekker eten, alleen spijtig bij de aperitief geen hapje !
Prima bediening. Zeer goede dranken en prijs/kwaliteit prima. Aanbod gerechten is beperkt, maar O.K.; hoofgerechten duidelijker omschrijven (bvb het visgerecht) De gekozen gerechten waren licht oosters, maar lekker klaargemaakt. Wij komen nog wel eens terug bij een volgend maandmenu.
Goede bediening Lekker eten Vriendelijke mensen
Aangenaam sfeer en personeel daarbij lekker gekruide gerechten
Originele kaart, lekker eten, aangename sfeer, vriendelijke bediening, correcte prijzen: echt een aanrader
altijd lekker eten, altijd vriendelijke ontvangst, altijd gelukkig na een Thijm-bezoekje.
Een warm en gezellig restaurant met heerlijk eten. Het enige minpunt was dat we pas na 30 minuten onze aperitief hebben gekregen.
Zowel het eten als de service zijn uitmuntend
Zeer vriendelijke ontvangst. Voldoende rekening gehouden met covid-19 maatregelen. Voldoende keuze met menusuggesties. Eten was zoals steeds een streling voor de smaakpapillen.
heel lekker eten,en vriendelijke bediening
Creatieve smakelijke keuken
Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Lekker eten, vlotte bediening, faire prijs en gezellig interieur. Dit was niet de laatste keer.
Toevallig via instagram deze brasserie beginnen volgen en al maanden aan het watertanden telkens ik de foto’s zag. Eindelijk tot daar geraakt en ik moet zeggen dat de foto’s er niet om liegen. Zoveel smaken samen tot 1 geheel gebracht. Niet de standaard brasserie gerechtjes maar echt eens wat anders. De bediening is ook super vriendelijk en vlot. Het restaurant is gezellig om te zitten. Ik ben benieuwd naar de andere gerechten op de kaart en kom zeker nog eens terug!
Vriendelijke, professionele ontvangst. Mooi decor. Lekker en verrassend eten, anders dan anders
Lekkere originele gerechtjes Vriendelijke bediening
goede bediening en lekker eten, alleen spijtig bij de aperitief geen hapje !
Prima bediening. Zeer goede dranken en prijs/kwaliteit prima. Aanbod gerechten is beperkt, maar O.K.; hoofgerechten duidelijker omschrijven (bvb het visgerecht) De gekozen gerechten waren licht oosters, maar lekker klaargemaakt. Wij komen nog wel eens terug bij een volgend maandmenu.
Goede bediening Lekker eten Vriendelijke mensen
Aangenaam sfeer en personeel daarbij lekker gekruide gerechten
Originele kaart, lekker eten, aangename sfeer, vriendelijke bediening, correcte prijzen: echt een aanrader
altijd lekker eten, altijd vriendelijke ontvangst, altijd gelukkig na een Thijm-bezoekje.
Een warm en gezellig restaurant met heerlijk eten. Het enige minpunt was dat we pas na 30 minuten onze aperitief hebben gekregen.
Zowel het eten als de service zijn uitmuntend
Zeer vriendelijke ontvangst. Voldoende rekening gehouden met covid-19 maatregelen. Voldoende keuze met menusuggesties. Eten was zoals steeds een streling voor de smaakpapillen.
heel lekker eten,en vriendelijke bediening
Creatieve smakelijke keuken