Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Topklasse! Super gezellig en heerlijk tafelen.
Zeer lekker, Zeer gezellig!
Zeer vriendelijke ontvangst. Veel attentie en aanpassing van het menu voor de doorgegeven allergieën. zeer goede service. De wachttijden tussen de gerechten kon wel iets korter.
Super lekker gegeten. Topkwaliteit! Heel vriendelijke bediening. Proficiat Olivier en co.
The staff was kind and professional, the food and the wines were delicious and the price was reasonable.
Vers, kwaliteit en bereid volgens de regels van de kunst en vriendelijk en professioneel opgediend door Sophie.
Prijs/kwaliteit voorlopig de beste in Kortrijk!!
Prijs - kwaliteit top! Vlotte bediening. Een aanrader
tout était parfait et le soleil en plus pour pouvoir manger sur votre belle terrasse
O.i. is dit het beste restaurant van Kortrijk. Chef Dewulf weet altijd nieuwe smakencombinaties uit zijn toque te toveren. De keuken is een eerlijke keuken met eerlijke prijzen. De familiale sfeer in het restaurant is schitterend. Dit is vooral te danken aan de gastvrouw. Ook weten zij hun personeel zorgvuldig te kiezen waarbij de eigenaars hun hartelijkheid kunnen overdragen. Een absolute aanrader voor elke culinaire liefhebber.
Heel mooi interieur, fijne gastvrouw en haar kaaskar met de beste kazen is subliem!
Super lekker genoten van een klassieke keuken in een rustig kader.
Heerlijke ontvangst en verzorgd en uitgekiende gerechten met kwaliteitsvolle produkten.
Zoals altijd de combi van een lekkere traditionele keuken zonder veel “poespas” en een zeer vriendelijke bediening!
Heel lekkere lunch Leuke setting Vriendelijke bediening
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Topklasse! Super gezellig en heerlijk tafelen.
Zeer lekker, Zeer gezellig!
Zeer vriendelijke ontvangst. Veel attentie en aanpassing van het menu voor de doorgegeven allergieën. zeer goede service. De wachttijden tussen de gerechten kon wel iets korter.
Super lekker gegeten. Topkwaliteit! Heel vriendelijke bediening. Proficiat Olivier en co.
The staff was kind and professional, the food and the wines were delicious and the price was reasonable.
Vers, kwaliteit en bereid volgens de regels van de kunst en vriendelijk en professioneel opgediend door Sophie.
Prijs/kwaliteit voorlopig de beste in Kortrijk!!
Prijs - kwaliteit top! Vlotte bediening. Een aanrader
tout était parfait et le soleil en plus pour pouvoir manger sur votre belle terrasse
O.i. is dit het beste restaurant van Kortrijk. Chef Dewulf weet altijd nieuwe smakencombinaties uit zijn toque te toveren. De keuken is een eerlijke keuken met eerlijke prijzen. De familiale sfeer in het restaurant is schitterend. Dit is vooral te danken aan de gastvrouw. Ook weten zij hun personeel zorgvuldig te kiezen waarbij de eigenaars hun hartelijkheid kunnen overdragen. Een absolute aanrader voor elke culinaire liefhebber.
Heel mooi interieur, fijne gastvrouw en haar kaaskar met de beste kazen is subliem!
Super lekker genoten van een klassieke keuken in een rustig kader.
Heerlijke ontvangst en verzorgd en uitgekiende gerechten met kwaliteitsvolle produkten.
Zoals altijd de combi van een lekkere traditionele keuken zonder veel “poespas” en een zeer vriendelijke bediening!
Heel lekkere lunch Leuke setting Vriendelijke bediening