• nl
  • fr
  • en
14e sterreneditie |   3 — 19 juli 2026
45 deelnemende restaurants
Terug

Saint-Christophe

Minister Tacklaan 5 - 8500 KORTRIJK
Minister Tacklaan 5 - 8500 KORTRIJK
Belgisch-Franse, Gastronomische
13/20 Gault&Millau
610 beoordelingen 610 beoordelingen
RestoDays menu

Amuses

P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++

Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)

Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood

‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’

Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling

ZOMERTRUFFEL (+diner)

Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus

Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum

LUNCH €46
DINER €56

 

Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast 

Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30

U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25

Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15

Beoordelingen
Tony V.
15/02/2024 09:35

prachtige gezellige locatie, zeer vriendelijk personeel en zeer lekker eten.

Francky en Livine V. D.
12/02/2024 08:40

Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Alles heel verzorgd. We hadden een zeer aangename avond.

Patricia D. G.
08/02/2024 15:23

Mooi kader, vriendelijke bediening en fantastische gerechten

Franky V.
01/02/2024 09:19

lekker eten en zeer aangename sfeer. uitstekende bediening; Alles TOP

Willy D.
27/01/2024 10:27

Heel vriendelijke bediening en het eten verrassend, verfijnd en zeer lekker. Proficiat aan de chef!

Alain C.
26/01/2024 10:59

Zeer lekkere keuken. Een degelijke uitleg bij het eten en de wijn. Vooral vriendelijke bediening.

Anja V.
21/01/2024 10:46

Heel lekker eten,aangenaam kader,vriendelijke bediening. Het plaatje klopt helemaal. We komen zeker terug!

Anja D.
17/01/2024 14:24

Superlekker, en de gastvrouw is super net als de chef Gewoon TOP

Eric D.
14/01/2024 10:53

Joli cadre, Accueil chaleureux Bonne restauration

Geert B.
11/01/2024 09:52

Super gastvrouw en de max dat de sympathieke chef ook eens gerechtjes op tafel brengt met de nodige uitleg. Bij de gerechten zitten de smaken zeer goed, alles perfect afgekruid. Alleen jammer dat het vandaag erg koud was in het restaurant. We komen zeker nog terug, maar niet meer bij vriestemperaturen buiten....

Frederick M.
10/01/2024 11:28

Zeer lekker gegeten.... Goeie ontvangst in een warm en mooi kader. We namen de lunch... We kregen 2 hapjes die super waren. Het voorgerecht was een carpaccio van coquilles, lichtjes gerookt met een ceviche. Het hoofdgerecht was de eerste skrei, een jonge kabeljauw dus met wat garnalen en erwtjes. Ook zeer lekker Het dessert noemt Misérable vs 'Hot Chocolate', maar je kunt het vergelijken met een eigen en gereviseerde versie van een raider. Super dessert. Kom ik zeker weer naar toe want ik voelde me er thuis.

Cleenewerck C.
04/01/2024 13:41

bediening eten i

Johan M.
28/12/2023 14:28

Aangenaam kader met vriendelijke bediening. Heerlijk en verfijnd eten.

Julie H.
28/12/2023 10:32

Warme ontvangst in een impressionant kader. Menu is seizoensgevoelig en zit vol afwisseling, maar gang per gang zeer smaakvol en knap gepresenteerd. Zeer vlotte en correcte bediening, zonder stijf te zijn. Aanrader voor het betere diner in hartje Kortrijk!

Christian L.
26/12/2023 10:31

De overheerlijke gerechten die chef Olivier weet op tafel te toveren. Daarnaast de bijzonder aangename gastvrouw en dito personeel. M.i. het beste restaurant van Kortrijk.

15
16
17
18
Laatste beoordelingen
  • Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
    Carine L., Maart 07, 2026
  • excellent food wine and service, we will visit...
    Martin N., Maart 07, 2026
Alle beoordelingen
RestoDays menu

Amuses

P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++

Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)

Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood

‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’

Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling

ZOMERTRUFFEL (+diner)

Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus

Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum

LUNCH €46
DINER €56

 

Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast 

Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30

U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25

Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15

Bekijk op kaart
Routebeschrijving
Info
  • Betalingswijzen
    Master Card, Visa, Bancontact, Cash
Faciliteiten en Services
  • Accommodaties
    Faciliteiten mindervaliden, Take-away, Wi-fi
  • Kader
    Romantisch kader
  • Groepscapaciteit
    50
Beoordelingen
Tony V.
15/02/2024 09:35

prachtige gezellige locatie, zeer vriendelijk personeel en zeer lekker eten.

Francky en Livine V. D.
12/02/2024 08:40

Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Alles heel verzorgd. We hadden een zeer aangename avond.

Patricia D. G.
08/02/2024 15:23

Mooi kader, vriendelijke bediening en fantastische gerechten

Franky V.
01/02/2024 09:19

lekker eten en zeer aangename sfeer. uitstekende bediening; Alles TOP

Willy D.
27/01/2024 10:27

Heel vriendelijke bediening en het eten verrassend, verfijnd en zeer lekker. Proficiat aan de chef!

Alain C.
26/01/2024 10:59

Zeer lekkere keuken. Een degelijke uitleg bij het eten en de wijn. Vooral vriendelijke bediening.

Anja V.
21/01/2024 10:46

Heel lekker eten,aangenaam kader,vriendelijke bediening. Het plaatje klopt helemaal. We komen zeker terug!

Anja D.
17/01/2024 14:24

Superlekker, en de gastvrouw is super net als de chef Gewoon TOP

Eric D.
14/01/2024 10:53

Joli cadre, Accueil chaleureux Bonne restauration

Geert B.
11/01/2024 09:52

Super gastvrouw en de max dat de sympathieke chef ook eens gerechtjes op tafel brengt met de nodige uitleg. Bij de gerechten zitten de smaken zeer goed, alles perfect afgekruid. Alleen jammer dat het vandaag erg koud was in het restaurant. We komen zeker nog terug, maar niet meer bij vriestemperaturen buiten....

Frederick M.
10/01/2024 11:28

Zeer lekker gegeten.... Goeie ontvangst in een warm en mooi kader. We namen de lunch... We kregen 2 hapjes die super waren. Het voorgerecht was een carpaccio van coquilles, lichtjes gerookt met een ceviche. Het hoofdgerecht was de eerste skrei, een jonge kabeljauw dus met wat garnalen en erwtjes. Ook zeer lekker Het dessert noemt Misérable vs 'Hot Chocolate', maar je kunt het vergelijken met een eigen en gereviseerde versie van een raider. Super dessert. Kom ik zeker weer naar toe want ik voelde me er thuis.

Cleenewerck C.
04/01/2024 13:41

bediening eten i

Johan M.
28/12/2023 14:28

Aangenaam kader met vriendelijke bediening. Heerlijk en verfijnd eten.

Julie H.
28/12/2023 10:32

Warme ontvangst in een impressionant kader. Menu is seizoensgevoelig en zit vol afwisseling, maar gang per gang zeer smaakvol en knap gepresenteerd. Zeer vlotte en correcte bediening, zonder stijf te zijn. Aanrader voor het betere diner in hartje Kortrijk!

Christian L.
26/12/2023 10:31

De overheerlijke gerechten die chef Olivier weet op tafel te toveren. Daarnaast de bijzonder aangename gastvrouw en dito personeel. M.i. het beste restaurant van Kortrijk.

15
16
17
18

Over dit event

  • Over dit event
  • Reserveren voor Restodays
  • Veelgestelde vragen

Reserveer in avant-première

  • Inschrijven

Onze sites

  • www.tablebooker.be
  • www.resto.be
  • www.restodays.be

Contact

Zenchef Belgium BV
De Kleetlaan 5BC, 1831 Diegem
BELGIË
Tel: 02.702.10.77
Fax: 02.726.86.48