Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Lekkere gerechten. Mooie wijnkaart. Een aanrader.
Heel lekker gegeten en heel vriendelijk ontvangen.
Lekker gegeten in een mooi kader!
Des produits bien choisis et de qualité très bien cuisinés. Bravo au chef !
Aangename gastvrouw: klantgericht. Keuken: topniveau - prachtige combinaties op je bord
goede ontvangst, uitstekende kwaliteit van de gerechten, heel smaakvol en steeds met de glimlach gebracht. een aangename en vlotte service.
Heel lekker gegeten. Fijne gerechtjes en super vriendelijke bediening!
zeer lekker eten, vriendelijke bediening, aangenaam kader. top.
Très bon accueil. Endroit très très agréable et cuisine au top.
Het eten is altijd verrukkelijk in jullie restaurant. De chef kan de smaken zo combineren dat alles juist valt. Wij waarderen vooral ook de gezelligheid en de vriendelijke bediening door zowel de gastvrouw maar ook door de chef. Ook het kader waarin we kunnen lunchen is schitterend. Wij vonden het weer zo aangenaam dat we prompt reserveerden voor volgende week.
Tof restaurant. Mooie locatie. Vriendelijke bediening. Heel lekker verse producten. Origineel klaargemaakt. Een aanrader!
Mooi kader met topbediening. Het eten was, zoals steeds, subliem.
Lekker eten ontspannen sfeer
zeer lekker, vlotte babbel met de chef, mooie afwerking van de borden. aanrader
Heerlijk eten in een mooi kader met een vriendelijke bediening
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Lekkere gerechten. Mooie wijnkaart. Een aanrader.
Heel lekker gegeten en heel vriendelijk ontvangen.
Lekker gegeten in een mooi kader!
Des produits bien choisis et de qualité très bien cuisinés. Bravo au chef !
Aangename gastvrouw: klantgericht. Keuken: topniveau - prachtige combinaties op je bord
goede ontvangst, uitstekende kwaliteit van de gerechten, heel smaakvol en steeds met de glimlach gebracht. een aangename en vlotte service.
Heel lekker gegeten. Fijne gerechtjes en super vriendelijke bediening!
zeer lekker eten, vriendelijke bediening, aangenaam kader. top.
Très bon accueil. Endroit très très agréable et cuisine au top.
Het eten is altijd verrukkelijk in jullie restaurant. De chef kan de smaken zo combineren dat alles juist valt. Wij waarderen vooral ook de gezelligheid en de vriendelijke bediening door zowel de gastvrouw maar ook door de chef. Ook het kader waarin we kunnen lunchen is schitterend. Wij vonden het weer zo aangenaam dat we prompt reserveerden voor volgende week.
Tof restaurant. Mooie locatie. Vriendelijke bediening. Heel lekker verse producten. Origineel klaargemaakt. Een aanrader!
Mooi kader met topbediening. Het eten was, zoals steeds, subliem.
Lekker eten ontspannen sfeer
zeer lekker, vlotte babbel met de chef, mooie afwerking van de borden. aanrader
Heerlijk eten in een mooi kader met een vriendelijke bediening