Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Eten was super
Prachtige locatie met heel vriendelijke bediening die weet waar ze mee bezig zijn. Alle gerechten zijn samengesteld uit kwaliteitsvolle, verse producten en zijn als pareltjes gepresenteerd. Lekker, fijn en warm geserveerd. Aangepaste wijnen worden zorgvuldig geselecteerd en met kennis van zaken voorgesteld. Een topper !
Prachtig kader, top keuken en zeer goede wijnen!
Heel mooi kader en lekkere, verfijnde gerechten. Zaakvoerder die vriendelijk en sympathiek is en enkele gerechten zelf aan tafel komt presenteren. Doe zo verder!
Lekker eten, mooi kader , goede bediening.
Zeer lekker en fijn eten in een mooi kader
Rustg,vriendelijk, genieten,mooi interieur.....een geslaagde avond
Super lekker, prachtige presentatie en zeer vriendelijke bediening.
Een heel vriendelijk ontvangst en het culinaire eten prachtig kader om te tafelen en mooi terras buiten voor in de zomer
Lekker eten, super lekkere wijnen, prettig kader. 1 min puntje het vriendelijke enthousiasme dat het enige tafel meisje had ontbrak bij het andere, niet tegen staande dat alles correct verliep. Al bij al een aangename ervaring.
Cuisine parfaite et service de qualité
voldoet heel goed aan de verwachtingen
prijs/kwaliteit, heel tevreden. wij hebben heel lekker gegeten.
Heel vriendelijke bediening, zeer lekker van eten, ik liep met krukken en ze waren heel behulpzaam, wij komen zeker terug! En kijken uit naar een volgen bezoek!!
Lekker gegeten in een aangenaam kader
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Eten was super
Prachtige locatie met heel vriendelijke bediening die weet waar ze mee bezig zijn. Alle gerechten zijn samengesteld uit kwaliteitsvolle, verse producten en zijn als pareltjes gepresenteerd. Lekker, fijn en warm geserveerd. Aangepaste wijnen worden zorgvuldig geselecteerd en met kennis van zaken voorgesteld. Een topper !
Prachtig kader, top keuken en zeer goede wijnen!
Heel mooi kader en lekkere, verfijnde gerechten. Zaakvoerder die vriendelijk en sympathiek is en enkele gerechten zelf aan tafel komt presenteren. Doe zo verder!
Lekker eten, mooi kader , goede bediening.
Zeer lekker en fijn eten in een mooi kader
Rustg,vriendelijk, genieten,mooi interieur.....een geslaagde avond
Super lekker, prachtige presentatie en zeer vriendelijke bediening.
Een heel vriendelijk ontvangst en het culinaire eten prachtig kader om te tafelen en mooi terras buiten voor in de zomer
Lekker eten, super lekkere wijnen, prettig kader. 1 min puntje het vriendelijke enthousiasme dat het enige tafel meisje had ontbrak bij het andere, niet tegen staande dat alles correct verliep. Al bij al een aangename ervaring.
Cuisine parfaite et service de qualité
voldoet heel goed aan de verwachtingen
prijs/kwaliteit, heel tevreden. wij hebben heel lekker gegeten.
Heel vriendelijke bediening, zeer lekker van eten, ik liep met krukken en ze waren heel behulpzaam, wij komen zeker terug! En kijken uit naar een volgen bezoek!!
Lekker gegeten in een aangenaam kader