Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
vriendelijk, eigentijds fijn lekker klasse
Zeer verzorgd en tof restaurant, en het eten was super !
Zoals we gewend zijn, superlekker eten in een gezellig kader en bediend door vriendelijk en bekwaam personeel
Hallo beste Saint Christophe Medewerkers , Het eten was super lekker . Pluim voor de kok en zijn team . Ook het onthaal en de mensen in het restaurant zijn heel aangenaam en vriendelijk . Kader is prachtig . Bedankt om ons te verwennen . Groetjes Danny
Lekker , top samen gesteld menu + een gezellig en warm kader ! Doe zo verder .
heel vriendelijke en vlotte ontvangst. Een aperitief nemen in de tuin om daarna naar binnen te gaan is zeker een pluspunt. Het eten was zeer lekker en heel mooi gepresenteerd. De aangepaste wijnen waren voor mij eerder matig maar zeker niet slecht.
aangenaam onthaal door de gastvrouw een uitgelezen menu met leuke combinaties
Heel lekker gegeten. Klasse-volle en vriendelijke eigenaars en somelier.
Wij zijn terug zeer warm en hartelijk ontvangen geweest en hebben super lekker gegeten !
Bijzonder vriendelijke en vlotte bediening. Zeer mooi decor. Een zeer aangename ervaring
Heel tevreden Prachtig rustig interieur , super kok Fijne bediening
Gerechten van hoog gastronomisch niveau. Smaken en kruidingen die perfect zitten! Vriendelijke en vlotte bediening. Professioneel advies qua wijnkeuze. Heerlijk!
Alles perfect in orde !
Prima keuken, heel lekker!
Alles was perfect ! Houden zo !
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
vriendelijk, eigentijds fijn lekker klasse
Zeer verzorgd en tof restaurant, en het eten was super !
Zoals we gewend zijn, superlekker eten in een gezellig kader en bediend door vriendelijk en bekwaam personeel
Hallo beste Saint Christophe Medewerkers , Het eten was super lekker . Pluim voor de kok en zijn team . Ook het onthaal en de mensen in het restaurant zijn heel aangenaam en vriendelijk . Kader is prachtig . Bedankt om ons te verwennen . Groetjes Danny
Lekker , top samen gesteld menu + een gezellig en warm kader ! Doe zo verder .
heel vriendelijke en vlotte ontvangst. Een aperitief nemen in de tuin om daarna naar binnen te gaan is zeker een pluspunt. Het eten was zeer lekker en heel mooi gepresenteerd. De aangepaste wijnen waren voor mij eerder matig maar zeker niet slecht.
aangenaam onthaal door de gastvrouw een uitgelezen menu met leuke combinaties
Heel lekker gegeten. Klasse-volle en vriendelijke eigenaars en somelier.
Wij zijn terug zeer warm en hartelijk ontvangen geweest en hebben super lekker gegeten !
Bijzonder vriendelijke en vlotte bediening. Zeer mooi decor. Een zeer aangename ervaring
Heel tevreden Prachtig rustig interieur , super kok Fijne bediening
Gerechten van hoog gastronomisch niveau. Smaken en kruidingen die perfect zitten! Vriendelijke en vlotte bediening. Professioneel advies qua wijnkeuze. Heerlijk!
Alles perfect in orde !
Prima keuken, heel lekker!
Alles was perfect ! Houden zo !