Vriendelijk en warm onthaal, vlotte en prima bediening. Heel lekker, smakelijk verfijnd gerechten en sierlijk gedresseerd bord. De diverse smaken zijn heel vernieuwend doch passend voor het gerechtje. mooie menusamenstelling. Flexibel en klantvriendelijke service. Een sierlijk bord die je doet watertanden. Prijs -kwaliteit prima. Gezellig en mooi interieur en kader.
Bijzonder goed
lekker van eten
Klantgerichtheid
Super lekker! Mooi decor en super bediening!
Uitstekende kwaliteit, gezellig interieur, geen idee waarom er niet meer mensen de weg vinden naar dit restaurant!
Stijlvol kader, aangename sfeer, mooi gedressee...
Het eten was heel lekker, goeie bediening....
Vriendelijk en warm onthaal, vlotte en prima bediening. Heel lekker, smakelijk verfijnd gerechten en sierlijk gedresseerd bord. De diverse smaken zijn heel vernieuwend doch passend voor het gerechtje. mooie menusamenstelling. Flexibel en klantvriendelijke service. Een sierlijk bord die je doet watertanden. Prijs -kwaliteit prima. Gezellig en mooi interieur en kader.
Bijzonder goed
lekker van eten
Klantgerichtheid
Super lekker! Mooi decor en super bediening!
Uitstekende kwaliteit, gezellig interieur, geen idee waarom er niet meer mensen de weg vinden naar dit restaurant!