Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Het was weer eens lekker en verzorgd.
Lekker gegeten. Fijne bediening
Gezellig, licht, hedendaags interieur. Vriendelijke bediening. Originele overheerlijke gerechten aan een correcte prijs.
zeer vriendelijke en behulpzame bediening en interessante en goede lunchmenu
De bediening was super vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding van de gerechten was méér dan OK. Het was ook heel prettig dat we, ondanks het feit dat we voor de lunchmenu gingen, toch nog veel keuzemogelijkheid hadden in de samenstelling ervan. De bereiding van de gerechten was verrassend, maar het resultaat was super lekker! Kortom, we komen zeker terug! Eén klein puntje van kritiek: volgens mijn echtgenoot was het mannentoilet zeker in orde, maar ikzelf had echt een probleem om de toiletdeur op slot te krijgen, en dat vind ik een onaangenaam gevoel, als ik daar ben, wil ik mij toch wel even veilig en onbereikbaar voelen :).
Goede ontvangst en lekker eten. Bedankt!
Goede, vriendelijke, correcte bediening, gezellige locatie en bij vraag om de zon wat af te schermen werd dat met de glimlach gedaan.
Eten en bediening ok. Wel wat moeten wachten op aperitief.
Al onze wensen werden met de glimlach vervuld. Het lekkere eten en een zalig weertje maakten er een geslaagde middag van.
Super lekker en leuke bediening.
Het eten was ongelofelijk lekker! Brasserie op een hoger niveau.
Onervaren meisjes zonder kennis v/d menu en met weinig etiquette conform het restaurant.
Goede waar voor zijn geld.
Lekker en origineel eten. De asperges waren subliem! Fijne en betrokken bediening. Wij komen zeker nog eens terug
Originele recepten. Lekkere betaalbare wijn. Gezellig open interieur.
Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Het was weer eens lekker en verzorgd.
Lekker gegeten. Fijne bediening
Gezellig, licht, hedendaags interieur. Vriendelijke bediening. Originele overheerlijke gerechten aan een correcte prijs.
zeer vriendelijke en behulpzame bediening en interessante en goede lunchmenu
De bediening was super vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding van de gerechten was méér dan OK. Het was ook heel prettig dat we, ondanks het feit dat we voor de lunchmenu gingen, toch nog veel keuzemogelijkheid hadden in de samenstelling ervan. De bereiding van de gerechten was verrassend, maar het resultaat was super lekker! Kortom, we komen zeker terug! Eén klein puntje van kritiek: volgens mijn echtgenoot was het mannentoilet zeker in orde, maar ikzelf had echt een probleem om de toiletdeur op slot te krijgen, en dat vind ik een onaangenaam gevoel, als ik daar ben, wil ik mij toch wel even veilig en onbereikbaar voelen :).
Goede ontvangst en lekker eten. Bedankt!
Goede, vriendelijke, correcte bediening, gezellige locatie en bij vraag om de zon wat af te schermen werd dat met de glimlach gedaan.
Eten en bediening ok. Wel wat moeten wachten op aperitief.
Al onze wensen werden met de glimlach vervuld. Het lekkere eten en een zalig weertje maakten er een geslaagde middag van.
Super lekker en leuke bediening.
Het eten was ongelofelijk lekker! Brasserie op een hoger niveau.
Onervaren meisjes zonder kennis v/d menu en met weinig etiquette conform het restaurant.
Goede waar voor zijn geld.
Lekker en origineel eten. De asperges waren subliem! Fijne en betrokken bediening. Wij komen zeker nog eens terug
Originele recepten. Lekkere betaalbare wijn. Gezellig open interieur.