Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Alles correct van vlotte bediening tot lekker eten met lekker wijntje erbij. Meer moet dat niet zijn.
Speciale, verfijnde gerechten en supervriendelijke bediening. Een echte smaak-ervaring.
Gezellig terras, attente en vriendelijke bediening, klassieke brasseriekeuken met een moderne en internationale toets, waardoor in ons gezelschap iedereen wel iets naar eigen smaak kon kiezen. Voorgerechten via sharing-formule waren heel lekker, de St.-Jacobsvruchtjes waren mijn favoriet. Wijn met goede prijs/kwaliteit verhouding. Wachttijden liepen wel wat op, maar het was ook erg druk.
Aangenaam kader, leuke ongedwongen sfeer en lekker eten! Misschien 1 puntje: de portie’s van het hoofdgerecht mogen iets groter, maar dat is vooral voor mannen
Gezellig en heeeel lekker gegeten!!
lekker eten en vriendelijk personeel en bediening
Lekker eten, vriendelijke bediening, mooi interieur, wat wil je nog meer ? !
Lekker, gezellig, vriendelijke service, professioneel... aangenaam tafelen, komen terug !
Vlotte en vriendelijke bediening en lekker eten.
Wij voelden ons zeer welkom. Super vriendelijke mensen en perfecte service. Het eten was een culinaire belevenis van fijne smaken en mooie presentatie. In een sfeervolle setting.
lekker en vriendelijke bediening
Onthaal en personeel 10/10 Borden aan tafel niet verwarmd met als gevolg vlees en/of vis te vlug koud.
Dag , Wij waren allemaal heel tevreden over de gerechten. We vonden ze heel lekker. Het personeel was heel vriendelijk. Een goed adresje !! We geven het zeker door ! MVG Leen
Zeer verzorgde, originele gerechten geserveerd met de glimlach in een trendy kader. 9
Lekker gegeten Rustig en aangenaam zitten Vrienden bediening
Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Alles correct van vlotte bediening tot lekker eten met lekker wijntje erbij. Meer moet dat niet zijn.
Speciale, verfijnde gerechten en supervriendelijke bediening. Een echte smaak-ervaring.
Gezellig terras, attente en vriendelijke bediening, klassieke brasseriekeuken met een moderne en internationale toets, waardoor in ons gezelschap iedereen wel iets naar eigen smaak kon kiezen. Voorgerechten via sharing-formule waren heel lekker, de St.-Jacobsvruchtjes waren mijn favoriet. Wijn met goede prijs/kwaliteit verhouding. Wachttijden liepen wel wat op, maar het was ook erg druk.
Aangenaam kader, leuke ongedwongen sfeer en lekker eten! Misschien 1 puntje: de portie’s van het hoofdgerecht mogen iets groter, maar dat is vooral voor mannen
Gezellig en heeeel lekker gegeten!!
lekker eten en vriendelijk personeel en bediening
Lekker eten, vriendelijke bediening, mooi interieur, wat wil je nog meer ? !
Lekker, gezellig, vriendelijke service, professioneel... aangenaam tafelen, komen terug !
Vlotte en vriendelijke bediening en lekker eten.
Wij voelden ons zeer welkom. Super vriendelijke mensen en perfecte service. Het eten was een culinaire belevenis van fijne smaken en mooie presentatie. In een sfeervolle setting.
lekker en vriendelijke bediening
Onthaal en personeel 10/10 Borden aan tafel niet verwarmd met als gevolg vlees en/of vis te vlug koud.
Dag , Wij waren allemaal heel tevreden over de gerechten. We vonden ze heel lekker. Het personeel was heel vriendelijk. Een goed adresje !! We geven het zeker door ! MVG Leen
Zeer verzorgde, originele gerechten geserveerd met de glimlach in een trendy kader. 9
Lekker gegeten Rustig en aangenaam zitten Vrienden bediening