Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Lekker eten Fijne sfeer Goede bediening
Heel vriendelijke bediening, mooi en warm kader. Heel lekker om te eten met oog voor detail
Zeer lekkere keuken en prima bediening.
correcte bediening & prijzen ,vriendelijk personeel en een aangename dame die de tijd neemt om gasten te helpen bij hun keuze. lekker eten en super goed bereid , jammer dat men voor dit restaurant géén hogere score kan of wil geven.
Goede, vlotte en vriendelijke bediening.
Van begin tot einde een voltreffer. Vriendelijke onthaal en bediening aan tafel. Van de amuses tot het dessert voortreffelijk.
Super vriendelijk onthaal en bediening en het eten was top!
Stijlvolle bediening, lekker eten, juiste dosering van de ingrediënten en de hoeveelheden.
Een gevarieerd menu met keuze Top smakelijk Altijd verrassend ! Komen steeds graag terug naar dit restaurant I
HET WAS HEERLIJK LEKKER EN WE MOCHTEN GENIETEN VAN EEN FRISSE ATTENTIE TER GELEGENHEID VAN ONZE 62 JAAR HUWELIJK. DANK EN TOT VOLGENDE KEER
Lekker gegeten in sfeervolle omgeving met attente bediening.
heel vriendelijke ontvangst en super lekker gegeten!
Aangename eerste bezoek! Verjaardag vieren in een mooi kader. Lekker gegeten met een vriendelijke bediening
vriendelijke ontvangst, absolut niet uit de hoogte, wel gewoon
Goede ontvangst, vriendelijk. Lekker eten.
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Lekker eten Fijne sfeer Goede bediening
Heel vriendelijke bediening, mooi en warm kader. Heel lekker om te eten met oog voor detail
Zeer lekkere keuken en prima bediening.
correcte bediening & prijzen ,vriendelijk personeel en een aangename dame die de tijd neemt om gasten te helpen bij hun keuze. lekker eten en super goed bereid , jammer dat men voor dit restaurant géén hogere score kan of wil geven.
Goede, vlotte en vriendelijke bediening.
Van begin tot einde een voltreffer. Vriendelijke onthaal en bediening aan tafel. Van de amuses tot het dessert voortreffelijk.
Super vriendelijk onthaal en bediening en het eten was top!
Stijlvolle bediening, lekker eten, juiste dosering van de ingrediënten en de hoeveelheden.
Een gevarieerd menu met keuze Top smakelijk Altijd verrassend ! Komen steeds graag terug naar dit restaurant I
HET WAS HEERLIJK LEKKER EN WE MOCHTEN GENIETEN VAN EEN FRISSE ATTENTIE TER GELEGENHEID VAN ONZE 62 JAAR HUWELIJK. DANK EN TOT VOLGENDE KEER
Lekker gegeten in sfeervolle omgeving met attente bediening.
heel vriendelijke ontvangst en super lekker gegeten!
Aangename eerste bezoek! Verjaardag vieren in een mooi kader. Lekker gegeten met een vriendelijke bediening
vriendelijke ontvangst, absolut niet uit de hoogte, wel gewoon
Goede ontvangst, vriendelijk. Lekker eten.