Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Zoals gewoonlijk heel lekker en sfeervol
correcte en goed getimede bediening - lekkere maaltijd en goede wijnen
Zeer lekker gegeten, zoals gewoonlijk...
Zeer lekker eten en goede porties, mooie omkadering en vriendelijke bediening.
Zoals steeds een heel vriendelijke ontvangst en heel verfijnd eten !
Mooie menu in een mooie setting
De dranken die ze serveren is een ramp De bijpassende wijnen voor 20 euro is van een bedenkelijke kwaliteit evenals de aperitief maison voor 13 euro
We vonden het eten heel lekker. De bediening was super. We komen zeker nog terug.
Super bediening en een lekkere topkeuken!
Gezellig en comfortabel zitten Vriendelijke service Lekkere gerechten - juiste gepaste porties
Het was super lekker, sfeervol en aangenaam dineren
Zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst! Zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Grote porties. Zelfs bij driegangen zeker genoeg!
Borden tot in de puntjes verzorgd. Originele combinaties.
eerst en vooral gecharmeerd door de vriendelijke bediening door de gastvrouw secundo over het eten zeer tevreden zekers voor herhaling vatbaar
Reservatie in extremis via SMS bericht gecanceld door restauranthouder, en dat op onze huwelijksverjaardag!
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Zoals gewoonlijk heel lekker en sfeervol
correcte en goed getimede bediening - lekkere maaltijd en goede wijnen
Zeer lekker gegeten, zoals gewoonlijk...
Zeer lekker eten en goede porties, mooie omkadering en vriendelijke bediening.
Zoals steeds een heel vriendelijke ontvangst en heel verfijnd eten !
Mooie menu in een mooie setting
De dranken die ze serveren is een ramp De bijpassende wijnen voor 20 euro is van een bedenkelijke kwaliteit evenals de aperitief maison voor 13 euro
We vonden het eten heel lekker. De bediening was super. We komen zeker nog terug.
Super bediening en een lekkere topkeuken!
Gezellig en comfortabel zitten Vriendelijke service Lekkere gerechten - juiste gepaste porties
Het was super lekker, sfeervol en aangenaam dineren
Zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst! Zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Grote porties. Zelfs bij driegangen zeker genoeg!
Borden tot in de puntjes verzorgd. Originele combinaties.
eerst en vooral gecharmeerd door de vriendelijke bediening door de gastvrouw secundo over het eten zeer tevreden zekers voor herhaling vatbaar
Reservatie in extremis via SMS bericht gecanceld door restauranthouder, en dat op onze huwelijksverjaardag!