Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
accueil chaleureux, cuisine gastronomique, raffinée, environnement agréable (dans la cour, sous les parasols). Nous y avons passé un excellent moment!
alles verliep zoals het hoort: prettige ontvangst; culinaire maaltijd met mooie aangepaste wijnen; zeer verzorgde en vriendelijke bediening; prijs/kwaliteit zeker OK; alles nodigt uit om eens terug te gaan
Vlot
Gezellige locatie, lekker eten
Prima service; heel lekker gegeten; mooi kader
Zeer aangenaam kader, buiten gegeten
Het eten was zeer lekker en verfijnd.. De bediening was ook perfect. Het was aangenaam om buiten te kunnen zitten op een mooie locatie.
Top ok !!
Satifaits à plusieurs égards: cadre / menu / service --Une réserve: les vins sont chers !
Heel lekker gegeten in een gezellig mooie tuin. Top bediening, vriendelijk en behulpzaam. Proficiat voor jullie inzet.
Het eten was heerlijk en de bediening, zoals altijd, ontzettend vriendelijk. De sfeervolle setting op het terras was een fijne extra. Wat prijs-kwaliteit betreft: een aanrader!
Lekker eten en mooi kader Heel stijlvolle bediening
Gezellige lunch in de prachtige tuin!
Altijd leuke en vriendelijke ontvangst. En super lekker om te eten.
Vriendelijke ontvangst en topkok
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
accueil chaleureux, cuisine gastronomique, raffinée, environnement agréable (dans la cour, sous les parasols). Nous y avons passé un excellent moment!
alles verliep zoals het hoort: prettige ontvangst; culinaire maaltijd met mooie aangepaste wijnen; zeer verzorgde en vriendelijke bediening; prijs/kwaliteit zeker OK; alles nodigt uit om eens terug te gaan
Vlot
Gezellige locatie, lekker eten
Prima service; heel lekker gegeten; mooi kader
Zeer aangenaam kader, buiten gegeten
Het eten was zeer lekker en verfijnd.. De bediening was ook perfect. Het was aangenaam om buiten te kunnen zitten op een mooie locatie.
Top ok !!
Satifaits à plusieurs égards: cadre / menu / service --Une réserve: les vins sont chers !
Heel lekker gegeten in een gezellig mooie tuin. Top bediening, vriendelijk en behulpzaam. Proficiat voor jullie inzet.
Het eten was heerlijk en de bediening, zoals altijd, ontzettend vriendelijk. De sfeervolle setting op het terras was een fijne extra. Wat prijs-kwaliteit betreft: een aanrader!
Lekker eten en mooi kader Heel stijlvolle bediening
Gezellige lunch in de prachtige tuin!
Altijd leuke en vriendelijke ontvangst. En super lekker om te eten.
Vriendelijke ontvangst en topkok