Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Een heel fijn vaderdagdiner!
Heerlijk gegeten, gezellig kader en top gastvrouw!
Een pure keuken, goede wijnen en super vriendelijk
Weinig smaak! Prijs/kwaliteit ondermaats.
Sauf que le restaurant était fermé Comment est-ce possible ? Nous nous sommes déplacés pour rien alors que nous avions même reçu des rappels Félicitations pour une aussi grande efficacité
Heerlijk eten + warme ontvangst en bediening. Perfecte bday-lunch voor het vrouwtje
Heerlijk eten en vriendelijke bediening
Zeer aangenaam kader, persoonlijke bediening en zeer verfijnd en lekker eten. Een echte aanrader!
Het moederdagmenu zat perfect in elkaar vol smaakvolle en verfijnde gerechten en mooie wijnkeuzes.
Zoals steeds een eerlijke keuken met seizoensproducten. Ditmaal geserveerd in de gezellige stadstuin. De vriendelijke en gemoedelijke bediening maakten het geheel af.
Heerlijk gegeten in de tuin. Zeer vriendelijke bediening
een nette ontvangst door de chef, mooi buiten op het terrasje een aperitief gedronken. Daarna in een mooie omgeving - leuk gedecoreerd- gegeten. Menu was zeer leeker met goede begleidende wijnen. aan de prijzige kant (150€ pp voor 4 Gangen menu) maar de kwaliteit was zeker uitstekend
Top gastronomie in het hartje van Kortrijk. Alles tot in de puntjes verzorgd.
Bij reservering ,zeer vlug reactie of de reservatie vastligt. Heel vriendelijke ontvang door de dame des huizes. Zeer fijne hapjes. De voorgestelde middaglunch met de mogelijkheid van aanpassing van het hoofdgerecht. Waarvoor dank. Ook de afhaalmogelijkheden zijn altijd Oké. Kom zeker nog terug.
Het eten was héél lekker. Het was zeer warm, maar we zaten gezellig buiten in de schaduw. De bediening was ook perfect. We zijn telkens blij dat we opnieuw voor dit restaurant hebben gekozen.
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Een heel fijn vaderdagdiner!
Heerlijk gegeten, gezellig kader en top gastvrouw!
Een pure keuken, goede wijnen en super vriendelijk
Weinig smaak! Prijs/kwaliteit ondermaats.
Sauf que le restaurant était fermé Comment est-ce possible ? Nous nous sommes déplacés pour rien alors que nous avions même reçu des rappels Félicitations pour une aussi grande efficacité
Heerlijk eten + warme ontvangst en bediening. Perfecte bday-lunch voor het vrouwtje
Heerlijk eten en vriendelijke bediening
Zeer aangenaam kader, persoonlijke bediening en zeer verfijnd en lekker eten. Een echte aanrader!
Het moederdagmenu zat perfect in elkaar vol smaakvolle en verfijnde gerechten en mooie wijnkeuzes.
Zoals steeds een eerlijke keuken met seizoensproducten. Ditmaal geserveerd in de gezellige stadstuin. De vriendelijke en gemoedelijke bediening maakten het geheel af.
Heerlijk gegeten in de tuin. Zeer vriendelijke bediening
een nette ontvangst door de chef, mooi buiten op het terrasje een aperitief gedronken. Daarna in een mooie omgeving - leuk gedecoreerd- gegeten. Menu was zeer leeker met goede begleidende wijnen. aan de prijzige kant (150€ pp voor 4 Gangen menu) maar de kwaliteit was zeker uitstekend
Top gastronomie in het hartje van Kortrijk. Alles tot in de puntjes verzorgd.
Bij reservering ,zeer vlug reactie of de reservatie vastligt. Heel vriendelijke ontvang door de dame des huizes. Zeer fijne hapjes. De voorgestelde middaglunch met de mogelijkheid van aanpassing van het hoofdgerecht. Waarvoor dank. Ook de afhaalmogelijkheden zijn altijd Oké. Kom zeker nog terug.
Het eten was héél lekker. Het was zeer warm, maar we zaten gezellig buiten in de schaduw. De bediening was ook perfect. We zijn telkens blij dat we opnieuw voor dit restaurant hebben gekozen.