Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
genoten van een heerlijke lunch in een prachtig kader met zeer vriendelijke bediening
Le service professionnel, le calme, le rapport qualité prix Cuisine recherché sans en faire trop
Super lekker gegeten !
Top op alle vlakken, sfeer, bediening, keuken.. prijs/kwaliteit verhouding zeer sterk!
Gezellig, stijlvol, top bediening en lekker eten ! Bedankt nog voor het glaasje champagne nav mijn 60ste verjaardag die dag !
Lekker eten, goeie aangepaste wijnen en vriendelijke vlotte bediening.
Het eten is heerlijk, de ontvangst en bediening vriendelijk en de prijs is eerlijk
Cuisine excellente, comme toujours. Menu confus et difficile à comprendre. Traduction en français incomplète.
Hartelijke ontvangst en lekker eten in een vertrouwd kader. Een leuke 80ste verjaardag voor mijn echtgenoot. Tot een volgende keer.
Top bediening en overheerlijke gerechten.
hartelijke ontvangst, duidelijke uitleg bij de gerechten, zeer smaakvolle en verfijnde gerechten, lekkere bijpassende wijnen, kortom... een 100% aanrader
un cadre très agréable et cosy. le menu était copieux, de qualité et délicieux
ik vond het eten superlekker, wel vond ik jammer we toch een langere tijd of we daar gewoon zijn, moeten wachten op onze wijn! We vonden dat ze redelijk schaars waren met schenken! Maar eten was top!
Goede keuken, prettig personneel, ruime opzet
Het was opnieuw een fantastische ervaring van bijzondere authentieke en verfijnde smaken! We kijken al uit naar een volgende keer!!!
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
genoten van een heerlijke lunch in een prachtig kader met zeer vriendelijke bediening
Le service professionnel, le calme, le rapport qualité prix Cuisine recherché sans en faire trop
Super lekker gegeten !
Top op alle vlakken, sfeer, bediening, keuken.. prijs/kwaliteit verhouding zeer sterk!
Gezellig, stijlvol, top bediening en lekker eten ! Bedankt nog voor het glaasje champagne nav mijn 60ste verjaardag die dag !
Lekker eten, goeie aangepaste wijnen en vriendelijke vlotte bediening.
Het eten is heerlijk, de ontvangst en bediening vriendelijk en de prijs is eerlijk
Cuisine excellente, comme toujours. Menu confus et difficile à comprendre. Traduction en français incomplète.
Hartelijke ontvangst en lekker eten in een vertrouwd kader. Een leuke 80ste verjaardag voor mijn echtgenoot. Tot een volgende keer.
Top bediening en overheerlijke gerechten.
hartelijke ontvangst, duidelijke uitleg bij de gerechten, zeer smaakvolle en verfijnde gerechten, lekkere bijpassende wijnen, kortom... een 100% aanrader
un cadre très agréable et cosy. le menu était copieux, de qualité et délicieux
ik vond het eten superlekker, wel vond ik jammer we toch een langere tijd of we daar gewoon zijn, moeten wachten op onze wijn! We vonden dat ze redelijk schaars waren met schenken! Maar eten was top!
Goede keuken, prettig personneel, ruime opzet
Het was opnieuw een fantastische ervaring van bijzondere authentieke en verfijnde smaken! We kijken al uit naar een volgende keer!!!