Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Vriendelijk, lekker, mooi zitten, kortom een adres om aan te bevelen !
Het eten was zeker kwaliteitsvol en lekker! De bediening was in orde, het personeel extra vriendelijk en gedienstig ... en de omkadering best gezellig. Enkel waren de porties aan de kleine kant ... en het bijvragen van een klein kommetje rijst resulteerde meteen in een bijbetaling van € 2. Het is m.i. niet normaal dat je na een restaurant bezoek, thuis nog honger ervaart!
Top service! En heel lekker eten!!! Kon niet beter.
Lekker eten, zeer fijne bediening… wij komen terug
heel lekker eten , gezellige omgeving , mooie inrichting en vriendelijke en vlotte bediening
Heel vriendelijk en heel lekker
Lekker gegeten!
Vriendelijke bediening en lekker eten op een gezellig terras. Wat kan je nog meer wensen. Zeker een bezoekje waard
Lekker gegeten met vriendelijke bediening. We komen terug.
Zeer lekker eten, mooi geserveerd! Fijn dat er aandacht gegeven wordt aan vegetariërs (super lekkere hapjes). Vlotte bediening. Gezellig kader.
Lekker eten, bediening top, gezellig zitten. Voor herhaling vatbaar. doe zo voort, Dankjewel Annemie
Hadden geboekt met "Resto-Dagen" en werden voor een keer NIET ergens in een hoekje geduwd en beschouwd als tweederangsbezoekers. Integendeel, niet alleen de bediening was heel erg vriendelijk maar het eten (Europees met een Aziatische toets) was fantastisch! De drie voorgerechtjes "to share" waren heel erg lekker en origineel. Maar het absolute hoogtepunt was voor ons de "Aberdeen" Beef, van een succulentie die we nog maar zelden meemaakten. Hier komen we zeker terug!
Vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Mooie setting.
Het eten was heel lekker en een vriendelijke bediening. Enig minpuntje : ze waren het dessert van mijn man vergeten.... Maar dat hebben ze dan goedgemaakt.
Zeer goede prijs kwaliteit voor de Restodays actie.
Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Vriendelijk, lekker, mooi zitten, kortom een adres om aan te bevelen !
Het eten was zeker kwaliteitsvol en lekker! De bediening was in orde, het personeel extra vriendelijk en gedienstig ... en de omkadering best gezellig. Enkel waren de porties aan de kleine kant ... en het bijvragen van een klein kommetje rijst resulteerde meteen in een bijbetaling van € 2. Het is m.i. niet normaal dat je na een restaurant bezoek, thuis nog honger ervaart!
Top service! En heel lekker eten!!! Kon niet beter.
Lekker eten, zeer fijne bediening… wij komen terug
heel lekker eten , gezellige omgeving , mooie inrichting en vriendelijke en vlotte bediening
Heel vriendelijk en heel lekker
Lekker gegeten!
Vriendelijke bediening en lekker eten op een gezellig terras. Wat kan je nog meer wensen. Zeker een bezoekje waard
Lekker gegeten met vriendelijke bediening. We komen terug.
Zeer lekker eten, mooi geserveerd! Fijn dat er aandacht gegeven wordt aan vegetariërs (super lekkere hapjes). Vlotte bediening. Gezellig kader.
Lekker eten, bediening top, gezellig zitten. Voor herhaling vatbaar. doe zo voort, Dankjewel Annemie
Hadden geboekt met "Resto-Dagen" en werden voor een keer NIET ergens in een hoekje geduwd en beschouwd als tweederangsbezoekers. Integendeel, niet alleen de bediening was heel erg vriendelijk maar het eten (Europees met een Aziatische toets) was fantastisch! De drie voorgerechtjes "to share" waren heel erg lekker en origineel. Maar het absolute hoogtepunt was voor ons de "Aberdeen" Beef, van een succulentie die we nog maar zelden meemaakten. Hier komen we zeker terug!
Vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Mooie setting.
Het eten was heel lekker en een vriendelijke bediening. Enig minpuntje : ze waren het dessert van mijn man vergeten.... Maar dat hebben ze dan goedgemaakt.
Zeer goede prijs kwaliteit voor de Restodays actie.