Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Lekker eten, geen te grote porties , originele smaken,
we zijn tevreden klanten en komen zeker terug aangenaam en rustig kader, vriendelijk personeel en bediening, gerechten correct en lekker, enkele kleine tips misschien - schenk champagne steeds van de fles in de glazen aan tafel, het aanbod voor resto days was zeker heel goed en lekker , misschien wel iets gedurfder uit de hoek komen, personeel zeer vriendelijk maar misschien nog niet zo ervaren, denk ook aan aanreiken mantels van de dames bij het buitengaan
Zeer vriendelijk personeel Heel lekker gegeten
Lekkere en verzorgde keuken, vriendelijke bediening
Verrukkelijk lekker eten, mooi kader én vriendelijke, vlotte bediening. Het was top!
Goed eten, tof interieur, sympathieke bediening...meer moet dat niet zijn
Gezellig kader, heel erg lekkere gerechten, heel vriendelijke bediening. Kortom een aanrader, het ontdekken waard!
Héél lekker gegeten en supervriendelijke bediening
Weeral super ! En zo leuk dat de kok mijn lievelingssalade maakte terwijl die niet op de kaart stond
Het was onze eerste kennismaking met brasserie Thijm en het was een voltreffer! Heel warm onthaal, vriendelijke bediening en lekker eten. De gerechten zijn mooi afgewerkt en mooi in balans qua smaken. We komen zeker nog terug.
zeer goed ontvangst en bediening. Lekker eten . We hebben een leuke avond gehad. Ludo De Cleyn
Zeer vriendelijke bediening. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Huiswijn iets minder. Heerlijke aperitief van het huis.
Echt genoten van het heerlijke resto days menu. Dit alles met een uitstekende bediening.
Het lunch menu was perfect. Een paar kleine hapjes gedeeld met daarna een heerkijk visje als hoofdgerecht. We gaan zeker vaker komen.
Mooie zaak, gezellig interieur,prima keuken en diti bediening, in één woord zoals verwacht
Leuke atmosfeer, vriendelijke ontvangst en...
Zeer lekker gegeten , mooie verzorgde porties...
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Tartaar van Piëdmontese rund
Gremolata / basilicummayonaise / yoghurt / verse frietjes
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Sushi tonijn
Wasabi / soja / nori
Thaise dumplings
Varken / garnaal / rijstazijn / soja / sesamolie
Home-made samosa
Hoevekip / rode curry / zoete aardappel / green mango salad
Gestoomde coquille ( extra 8€ pp)
Jonge look / bosui / soja
Wagyu A5 ribeye (extra 10€ pp)
Truffel / ponzu / beukenzwam / rammenas
Zeebaars
Bimi / courgette /gember / oestersaus / jasmijnrijst
OF
Entrecote Umi Black Angus Uruguay
Op houtskool gegrild / chimichurri / peper- of bearnaise saus / warme seizoensgroenten / verse frietjes
Nagerecht
Dame blanche
Home-made / Tahiti vanille /Callebaut
Lekker eten, geen te grote porties , originele smaken,
we zijn tevreden klanten en komen zeker terug aangenaam en rustig kader, vriendelijk personeel en bediening, gerechten correct en lekker, enkele kleine tips misschien - schenk champagne steeds van de fles in de glazen aan tafel, het aanbod voor resto days was zeker heel goed en lekker , misschien wel iets gedurfder uit de hoek komen, personeel zeer vriendelijk maar misschien nog niet zo ervaren, denk ook aan aanreiken mantels van de dames bij het buitengaan
Zeer vriendelijk personeel Heel lekker gegeten
Lekkere en verzorgde keuken, vriendelijke bediening
Verrukkelijk lekker eten, mooi kader én vriendelijke, vlotte bediening. Het was top!
Goed eten, tof interieur, sympathieke bediening...meer moet dat niet zijn
Gezellig kader, heel erg lekkere gerechten, heel vriendelijke bediening. Kortom een aanrader, het ontdekken waard!
Héél lekker gegeten en supervriendelijke bediening
Weeral super ! En zo leuk dat de kok mijn lievelingssalade maakte terwijl die niet op de kaart stond
Het was onze eerste kennismaking met brasserie Thijm en het was een voltreffer! Heel warm onthaal, vriendelijke bediening en lekker eten. De gerechten zijn mooi afgewerkt en mooi in balans qua smaken. We komen zeker nog terug.
zeer goed ontvangst en bediening. Lekker eten . We hebben een leuke avond gehad. Ludo De Cleyn
Zeer vriendelijke bediening. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Huiswijn iets minder. Heerlijke aperitief van het huis.
Echt genoten van het heerlijke resto days menu. Dit alles met een uitstekende bediening.
Het lunch menu was perfect. Een paar kleine hapjes gedeeld met daarna een heerkijk visje als hoofdgerecht. We gaan zeker vaker komen.
Mooie zaak, gezellig interieur,prima keuken en diti bediening, in één woord zoals verwacht