Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!
De service is tegelijk
goede spijzen en correcte bediening maar : te grote porties voor onze leeftijd ( >80j) zowel voor- als hoofdgerecht
Verfijnde keuken, héél lekker gegeten in een mooi kader en topbediening!!!
Leuke setting , heel lekker en vlotte bediening , 1 puntje , misschien toch bij het hoofdgerecht een rösti meer Bedankt
Zeer lekker eten, zeer vriendelijke chef en ober.
alles is even verzorgd en lekker en het onthaal is ook erg vriendelijk.
Lekker eten, gezellige locatie en top bediening!
Diner was lekker met goede aangepaste wijn. Goede en vriendelijke bediening. Mooi kader (tuin om aperitief te nuttigen)
Aperitief in een idyllische stadstuin, gevolgd door een tongstrelend viergangenmenu. Porties zijn ideaal, je gaat voldaan buiten zonder jezelf “overeten” te hebben.
bediening, kader, snelheid, gerechten waren top.
Lekker gegeten. Alles naar wens Vriendelijke bediening
Verfijnd zoals gewoonlijk en heel goeie smaakcombinaties
Zeer lekker
vriendelijke bediening smakelijke, fijne gerechten eerlijke prijs.
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!
De service is tegelijk
goede spijzen en correcte bediening maar : te grote porties voor onze leeftijd ( >80j) zowel voor- als hoofdgerecht
Verfijnde keuken, héél lekker gegeten in een mooi kader en topbediening!!!
Leuke setting , heel lekker en vlotte bediening , 1 puntje , misschien toch bij het hoofdgerecht een rösti meer Bedankt
Zeer lekker eten, zeer vriendelijke chef en ober.
alles is even verzorgd en lekker en het onthaal is ook erg vriendelijk.
Lekker eten, gezellige locatie en top bediening!
Diner was lekker met goede aangepaste wijn. Goede en vriendelijke bediening. Mooi kader (tuin om aperitief te nuttigen)
Aperitief in een idyllische stadstuin, gevolgd door een tongstrelend viergangenmenu. Porties zijn ideaal, je gaat voldaan buiten zonder jezelf “overeten” te hebben.
bediening, kader, snelheid, gerechten waren top.
Lekker gegeten. Alles naar wens Vriendelijke bediening
Verfijnd zoals gewoonlijk en heel goeie smaakcombinaties
Zeer lekker
vriendelijke bediening smakelijke, fijne gerechten eerlijke prijs.