Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Accueil sympathique et professionnel Excellent lunch Vins d' accompagnement très bons Repas au jardin très agréable Nous reviendrons!
Une redécouverte après trop longtemps. La qualité des mets est toujours au rendez vous. Le service est bienveillant et très professionnel.
zoals gewoonlijk een vlotte en aangename bediening in een mooie omgeving met lekker eten
Die risottobol die we kregen was volgens mij geen gerecht maar een hapje. Hij was zelfs niet warm. En we moesten die met onze handen eten. De fettuccine bij de kreeft als hoofdgerecht was koud. Allemaal jammer.
Zeer lekkere menu.
kwaliteit eten.
Super menu gemaakt door Olivier en zoals altijd met enthousiasme opgediend door Sophie.
Bovenstaande vraag geeft al een deel aan waar het fout gaat.
Een goeie bediening van het heel lekkere eten ! Doe zo voort !!
Heel lekker eten. Super bediening. Top!
Perfecte service, perfecte producten, perfecte presentatie, super vriendelijk onthaal …
Het onthaal was - zoals steeds - prima Het eten en de wijnen lekker En de setting, in de tuin, heel sfeervol... Meer moet dat moet dat niet zijn !
The service, the meal,and the decor was top.
prijs-kwaliteit zeer goed interieur fantastisch
Fantastisch eten en top bediening!
Super lekker.smaken zaten goed en mooi gedresse...
excellent food wine and service, we will visit...
Amuses
P R É - S T A R T E R T O S H A R E ++
Oesters ‘Gillardeau’ n°2 (€22/3st)
Terrine v Foie gras (€28)
Chutney, notenbrood
‘Cœur de Bœuf’ Tomaat
Bavarois/Gepekeld Honingtomaatje/Dressing ‘herbs’
Ceviche v IJslandse langoustines
Venkel/# Kaviaar/ ’Granny Schmitt’/Gerookte paling
ZOMERTRUFFEL (+diner)
Filet Pur v ‘Limousin’ kalf
Morieljes/Groen/Kalfsjus
Belgische aardbeien
Witte chocolade/Rabarber/Basilicum
LUNCH €46
DINER €56
Kaaskar ‘Sophie’ ipv Dessert +€20
Garnituren/Notentoast
Kaaskar ‘Sophie’ & Dessert +€30
U kan wijn nemen per glas, bier per glas, ‘Driver seats drinks’ €25
Aangepaste wijnen €30/€35, NON-ALCOHOL BOTANICALS per glas €15
Accueil sympathique et professionnel Excellent lunch Vins d' accompagnement très bons Repas au jardin très agréable Nous reviendrons!
Une redécouverte après trop longtemps. La qualité des mets est toujours au rendez vous. Le service est bienveillant et très professionnel.
zoals gewoonlijk een vlotte en aangename bediening in een mooie omgeving met lekker eten
Die risottobol die we kregen was volgens mij geen gerecht maar een hapje. Hij was zelfs niet warm. En we moesten die met onze handen eten. De fettuccine bij de kreeft als hoofdgerecht was koud. Allemaal jammer.
Zeer lekkere menu.
kwaliteit eten.
Super menu gemaakt door Olivier en zoals altijd met enthousiasme opgediend door Sophie.
Bovenstaande vraag geeft al een deel aan waar het fout gaat.
Een goeie bediening van het heel lekkere eten ! Doe zo voort !!
Heel lekker eten. Super bediening. Top!
Perfecte service, perfecte producten, perfecte presentatie, super vriendelijk onthaal …
Het onthaal was - zoals steeds - prima Het eten en de wijnen lekker En de setting, in de tuin, heel sfeervol... Meer moet dat moet dat niet zijn !
The service, the meal,and the decor was top.
prijs-kwaliteit zeer goed interieur fantastisch
Fantastisch eten en top bediening!